Monday, February 21, 2005

So it begins

So it seems as though I have encountered my first critic on my blog. Some person posing as anonymous (surprise surprise) seems to have countered some of my re-telling of how I saw what happened at Tequila. I mean, go ahead and offend me all you want, I couldn't care less, but at least have the balls to leave a name, cuz I mean, that's just takin the easy and low way out. Ah well. Bring em on, I won't delete em, everyone is entitled to their opinions, but please...don't be hypocritical...

15 Comments:

At 1:15 PM, Blogger danirae said...

got to love a hypocrite....

i think that that is my biggest pet peeve with people, people who are hypocrites. its jsut not cool. don't do it.

 
At 9:44 PM, Anonymous Anonymous said...

How am I a hypocrite? I just commented on what I read on your blog about the "incident in the bubbles." And, if you want a name... In time baby...

 
At 11:56 PM, Blogger Roo said...

well...all i can say is curiousity is calling the cat...let me ask one question if I may...have I known you for a while (as in 6months +) or not? and well, the question of being a hypocrite was raised when you said bublles were gay, yet you were in attendance of a foam party...which is essentially just a club filled with bubbles...so just struck me as odd that someone would say that. And another thing, that you didn't really answer...how did you think I was flattering myself, I stated what happened...and how I SAW things through my eyes...It's not like I flat out stated that I am one hot mofo cuz someone was grinding with me, I just blantanly stated what I saw happenin...or in this case, felt...meh...but yet another question, why were you so bloody pointed in that comment...what did I do or say to you that deserved such a pointed rebuke? Ah well...well have a good one i guess is all I have to say...

 
At 12:38 AM, Blogger Gen said...

what a conniving sons of b******! roo, just ignore the person. obviously the "anonymous" is just jealous of you because youre getting some "actions" behind the "bubbles" =) Psshh...that person is full of sh*t. move on...

 
At 11:50 AM, Anonymous Anonymous said...

This is oddly amusiing.

"In time baby?" Man, I hope yer some random girl andrew met, otherwise thats very, very creepy. And it is some random person that stumbled along, still, kinda creepy.

Although he may have meant that getting it on in the bubbles is gay, but considering I almost suffocated last time, Im slightly inclined to agree, although I wouldnt use the wrod gay.

And andrew, are you sure it was a chick grinding with you? Haha.

But anyway, my two cents. Im off to wear my cowboy and ramble on abouts cows and horses to my admiring public, that keeps effin calling me strawberry.

Cheers you cow-town hicks. :P And andrew, go to draft night tomorrow night, I know people from MTL that are gonna be there, and its reading week, so why not?

Anyway, Im off to beer, lata.

 
At 11:50 AM, Anonymous Anonymous said...

Shit, that was published by me, which doesn't help you.


-Gills.

 
At 11:38 PM, Blogger Roo said...

I have no clue who it was...and ya know what, quite frankly i am sick of this topic...and I am hitting up draft night....fucking Cowboys...haha, my grad class is getting together fer a reunion night...should be grand...AND we found a place to predrink, though it is 25cent draft...but hey...still poison for me!

 
At 11:38 PM, Blogger mackeydoodle said...

I am just a fellow blogger that stumbled upon your blog a few weeks ago. I check it regularly & find it quite amusing:) ( In a good way) My advice on the "anonymous" coward is to just ignore them completely...they will eventually get bored & go away.

 
At 11:07 AM, Anonymous Anonymous said...

Excellent andrew. It you run into a blonde named Courtney, hit on her. And why are you pre drinking for 25 cent draft?

 
At 11:07 AM, Anonymous Anonymous said...

Excellent andrew. It you run into a blonde named Courtney, hit on her. And why are you pre drinking for 25 cent draft?

 
At 2:02 PM, Blogger Roo said...

Cuz I wanna get trashed out of my effin mind tonight, been too long since i had a good beer night...and besides that, its a good place to talk to people i haven't seen in a while...

 
At 3:27 PM, Blogger Pixie said...

well whoever it is, is just a tid bit on the creep meter, still say it was the dude with the bar star glasses. but thats just me. ah the molestation that happens in the foam

 
At 11:45 PM, Anonymous Anonymous said...

(The "molester" from the bubbles...)

So, do you use yahoo messenger? I can't believe people are still commenting on the "incident in the bubbles..."

We'll do it again sometime... I hope...

 
At 11:46 PM, Anonymous Anonymous said...

If you yahoo, I'll send you my info. We'll chat...

 
At 2:03 PM, Blogger Roo said...

I don't have yahoo sorry, i don't even know if you are gonna read this, i just haven't checked this far down in a long time...i have msn messenger...

 

Post a Comment

<< Home